Tel: 0348 47 33 00

KLANTEN BINDEN

christiann-koepke-dQyS2pMYtok-unsplash-breed.jpg

'Klanten' in het Organisatiemodel

Het blijvend tevreden houden van klanten is uitdagend voor organisaties. De groei in volume en omvang van klanten maakt dat mensen in bedrijven meer intern gericht gaan opereren. Terwijl juist inzicht en bewustzijn van het eigen (en elkaars) handelen bijdragen aan tevredenheid bij klanten. Onze programma's zijn opgezet je daarbij te helpen.

Succesvol de markt op gaan

Succesvol de markt op gaan
Bekijk

Training: Tijdens deze training leer je hoe je dit plan maakt én activeert in jullie dagelijkse praktijk.

Krachtig communiceren met klanten

Krachtig communiceren met klanten
Bekijk

Training: Impact maken bij klanten, lukt dat of kun je wel wat tips gebruiken? Tijdens deze training leer je hoe je krachtig kunt communiceren met klanten.

Ambassadeur ontwikkeling

Ambassadeur ontwikkeling
Bekijk

Training: Ervaren klanten hoe jullie echt zijn als organisatie? Of vertelt iedere medewerker een ander verhaal? Leer het verhaal van de organisatie te vertellen.

Klantgericht werken

Klantgericht werken
Bekijk

Team coaching: Staat de klant centraal bij jullie? Vanuit onze periodieke coaching krijg je inzicht en leer je klantgericht werken.

Zet de pet van de klant eens op

Zet de pet van de klant eens op
Bekijk

Serious Gaming: Tijdens deze game leren deelnemers inspelen op specifieke behoeften van klanten, terwijl ze tegelijkertijd inzicht krijgen in elkaars vaardigheden. Het leren van én met elkaar vergroot het zelfvertrouwen van de individuen.




Ontwikkelen op een efficiënte en leuke manier!

Organisatiemodel - De Wisselzone.png

ORGANISATIEMODEL

De Wisselzone heeft haar programma’s ontwikkeld vanuit het Organisatiemodel. Het is een gedragsmodel dat inzicht geeft in menselijk handelen en de impact hiervan binnen organisaties. Alle programma's zijn modulair opgezet en de kracht zit in de samenhang ervan. We onderscheiden vijf disciplines: Management, Klanten, Financieel, Medewerkers en Organisatie. In alles leggen we de focus op gedrag. Behaalde resultaten zijn immers altijd het gevolg van menselijk handelen. 

Een krachtig instrument geschikt voor iedere organisatie.

Ik ontvang graag meer informatie