Het blijvend tevreden houden van klanten is uitdagend voor organisaties. De groei in volume en omvang van klanten maakt dat mensen in bedrijven meer intern gericht gaan opereren. Terwijl juist inzicht en bewustzijn van het eigen (en elkaars) handelen bijdragen aan tevredenheid bij klanten. Onze programma's zijn opgezet je daarbij te helpen.
Training: Ervaren klanten hoe jullie echt zijn als organisatie? Of vertelt iedere medewerker een ander verhaal? Leer het verhaal van de organisatie te vertellen.
Team coaching: Staat de klant centraal bij jullie? Vanuit onze periodieke coaching krijg je inzicht en leer je klantgericht werken.
Serious Gaming: Tijdens deze game leren deelnemers inspelen op specifieke behoeften van klanten, terwijl ze tegelijkertijd inzicht krijgen in elkaars vaardigheden. Het leren van én met elkaar vergroot het zelfvertrouwen van de individuen.
De Wisselzone heeft haar programma’s ontwikkeld vanuit het Organisatiemodel. Het is een gedragsmodel dat inzicht geeft in menselijk handelen en de impact hiervan binnen organisaties. Alle programma's zijn modulair opgezet en de kracht zit in de samenhang ervan. We onderscheiden vijf disciplines: Management, Klanten, Financieel, Medewerkers en Organisatie. In alles leggen we de focus op gedrag. Behaalde resultaten zijn immers altijd het gevolg van menselijk handelen.